garantie & klachten

Niet tevreden?

Ben je niet tevreden met het ontvangen product? Voldoet het niet aan je verwachtingen of is het beschadigd aangekomen? Laat het ons dan weten, want bij Studio Schatkist geldt: niet goed? Geld terug. Lees op deze pagina meer over de voorwaarden. Staat het antwoord op jouw vraag hier niet bij, bekijk dan de pagina Retourneren & Herroeping.

Garantie

Wij geven om onze producten en doen enorm ons best om deze in topconditie bij jou aan te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor jij aanspraak kan maken op garantie. Wettelijk gezien ben je verplicht om dit binnen twee maanden bij ons te melden. En als dit dan ook binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor vervanging.

Wat wij van jou nodig hebben zijn foto’s van het product en van het verpakkingsmateriaal, het liefst direct nadat je het hebt uitgepakt. Het kan zijn dat we je vragen om het product retour te sturen. Deze retourzending is voor je eigen rekening. Wanneer wij hebben geconstateerd dat de garantieregeling op jou van toepassing is, dan sturen wij jou het nieuwe product kosteloos op.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Wij raden je dan aan om eerst bij ons te komen met je klacht door te mailen naar info@studioschatkist.nl. Wij doen er dan alles aan om er samen met jou uit te komen! Leidt dit nou niet tot de oplossing dan zou je je klacht ook kunnen melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit vind je op www.ec.europa.eu/odr.

 

© 2017 - 2024 Studio Schatkist | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel